Friday, April 3, 2015

Art Journal Page with Video

Heute möchte Ich Euch wieder eine Seite aus meinem Art Journal zeigen. Ich hab Stempel von Rubber Dance verwendet. Hab ich Euch schon gesagt, dass ich diese Stempel liebe!? Sie sind so vielseitig und haben eine super Qualität. Der Versand erfolgt übrigens weltweit und kostet ab 55€ nichts mehr.


Today I'd like to share a new Art Journal Page. I used stamps from Rubber Dance! Did I tell you that I love them? They are so versatile and absolutley high quality. I've also a video tutorial on this page.







Stempelsets von Rubber Dance:
Stampsets from Rubber Dance:
Weed Love
Something Wonderful
I Heart Art
Antique Botanicals
Round in Circles
Old Book Page

3 comments:

  1. Wunderschön, vielen Dank für die Inspiration.

    ReplyDelete
  2. Beautiul, bauiful, beautiful!!! Thank you so much, Susanne! ♥
    I loved the video, too!! :-))))

    ReplyDelete
  3. Mir gefallen Deine Pages richtig gut. Sehr schön harmonierende Farben, ganz mein Ding.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.