Friday, May 30, 2014

Smile Today

Weil das schöne Wetter eine Pause macht!
Hier hab ich ein Mixed Media Tag. Verwendet hab ich im Hintergrund einen Stempel von Hero Arts und einen von Kaiserkraft. Neben Strukturpaste kamen noch Gesso, meine geliebten Gelatos® (Blueberry and Lemon) und mein schwarzer PITT®Artist Pen - beides von Faber-Castell - zum Einsatz. Diesen Sommer hab ich die Ehre im Gast Design Team bei Faber-Castell Design Memory Craft mitzuwirken! Mein erstes Projekt seht Ihr im Juni, da freu ich mich schon riesig!
Die Blumen sind Die-namics. Ach ja! Ein bisschen Distress Crackle Paint (clear rock candy) hab ich auch benutzt! Und meinen Uni Posca white pen.

Because the sun doen't shine I want to have some smiling! 
I created a mixed media tag. For the background I used a stamp from Hero Arts and one from Kaisercraft. Additionally to some texture paste I created with Gesso, my Gelatos® (Blueberry and Lemon) and my black PITT® Artist Pen - both from Faber-Castell. I'm really proud to tell you, that I'm on the guest design team of the Faber-Castell Design Memory Craft blog this summer! My first project will come in June. I'm looking forward to create with the gorgeous products from Faber-Castell.
The flowers are Die-namics. And by the way: I also used a little bit Distress Crackle Paint (clear rock candy) and my Uni Posca white pen.




Challenges:
613 Avenue
4 Crafty Chicks
Alphabet Challenge
Aud Sentiments  (2 Word Sentiment - Flowers - Bling)
Addicted To CAS
BaWiOn
Cheerful Stamppad
Crafting from the heart
Crafty Catz
Creative Knockouts
Craftitude
Crafty Cardmakers
Everybody Art Challenge
Eclectic Ellapu
Fantastci Tuesday
Fussy and Fancy
Jellypark 
Loves Rubberstamps
Premium Craft Brands
Simon Says Stamp - Monday Challenge
Simon Says Stamp - Wednesday Challenge
Suzy Bee's Bloomin Challenge
Through the Craftroom Door
The Squirrel and the Fox