Saturday, March 22, 2014

Mein erster "inspirational" Post und "Frohe Ostern"!





My first inspirational post and "Happy Easter"!



Ich bin total stolz seit neuestem im Design Team von Crafty Sentiments Designs zu sein! Das ist mein erster "inspirational" Post und ich hoffe es gefällt Euch! Da ja bald Ostern ist, hab ich mich für den Stempel  "Rosies Egg" entschieden und damit eine Pop-up Karte gewerkelt. Der Stempelabdruck ist mit Distress Inks und Markern koloriert. Der Spruch ist aus dem Stempelset "Spring Sentiments". Den hab ich mit PanPastels gefärbt. Für die Karte hab ich dieses Tutorial verwendet und an meinen DIN A 4 Cardstock angepasst. Ich liebe diese Kartenform. Es sieht so speziell aus und ist echt so was von einfach!

I'm really really proud to be a new design team member at Crafty Sentiments Designs. It's my first inspirational post today and I hope you'll enjoy! Because of the upcoming season I picked "Rosies Egg" for my Easter pop-up card! I colored it with Distress Inks and Markers. The sentiment circel is one of the Spring Sentiments. It is colored with PanPastels. I used this Tutorial for the card and converted it to my DIN A4 cardstock. I love that kind of card! It looks so special and it's so easy to do! Really easy!



Es ist eine Pop-Up Karte! Man kann sie einfach zusammenfalten und in einen Umschlag stecken!

It's a pop-up card! You can put it into an envelope because you lay it flat!


Ich hoffe Ihr seit jetzt inspiriert und mach vielleicht auch eine solche Karte! Über einen netten Kommentar freue ich mich auch sehr!
Alles Liebe, Susanne.

I hope you are inspired now to do your own pop-up card! I'd be happy if leave me a comment.
See you soon! Hugs, Susanne!

Challenges:
613 Avenue
Alphabet Challenge
Brown Sugar Challenge
Balisa
Baffies Kreativladen
Created With Love Challenges
Creata Challenge
Card Makin Mamas
Cute Card Thursday 
Crafty Catz
Crafty Ribbons Challenge
Cuttlebug Mania
Delightful Challenges
Fan-Tastic Tuesday
Hobbycutz
Inky Impressions
Just Inspirational Challenges
Pile it On
Papertake Weekly
Peppercus Design
Sentimental Sundays
Simon Wednesday Challenge
Sister Act
Through The Craft Room Door
Traumfabrik
Tuesday Throwdown - Die Cuts - Flowers - Ribbon